sobota, 1 marca 2014

Cześć!

Jestem Amelia, możecie jakoś kojarzyć mnie z bloga One Last Dance, którego przed momentem usunęłam. Powód? Coś mi w nim nie wyszło... Poza tym i tak planowałam go na nie więcej niż 10-12 rozdziałów, więc myślę, że wielkiej straty nie ma.  W każdym razie postanowiłam założyć drugiego bloga, ale tutaj nie będzie trochę inaczej... To znaczy blog według mnie będzie inny niż reszta, po pierwsze głównym bohaterem (jak w większości) nie będzie Ross, nie będzie też żadnej Raury, Rai czy Bóg wie, czego jeszcze... To będzie typowy blog o R5, w szczególności poświęcony jednemu członkowi, ale o kogo chodzi dowiecie się dopiero przy okazji pierwszego rozdziału, którego powinnam dodać w najbliższych dniach :) 
Zainteresowani? Mam nadzieję, że będziecie chcieli czytać dalej :)

~ Amelia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz